21. august 2023
Forretningsorden 2023
Afdelingsbestyrelsens forretningsorden
Afdelingsbestyrelsen består pt. Af 5 medlemmer og 2 suppleanter
Formanden vælges ved afdelingens møde
Afdelingsbestyrelsen konstituerer selv næstformand og sekretær samt webredaktør
Kun 1. Suppleanten deltager i mødet medmindre man er konstitueret ved fravær
Afdelingsbestyrelsen fastsætter selv antal af møder. Mødedatoer aftales fra gang til gang eller sendes i mail. Indkaldelse med dagsorden fremsendes min. 7 dage før mødet via mail i PDF til både bestyrelsesmedlemmer og suppleanter efter behov
Bestyrelsen arbejder med følgende dagsorden og følgende punkter:
- Valg af referent
- Godkendelse af dagorden
- Referatet hustandsomdeles af hensyn til oplysningspligten
- Fordeling af opgaver
- Næste møde
- Eventuelt
Formanden kan ekspedere sager af vigtig karakter som derefter fremlægges for bestyrelsen. Intet bestyrelsesmedlem agere uden formandens viden.
Der optages referat af møder. Referatet afspejler mødet i så vid udstrækning som det muligt. Referatet udarbejdes og fremsenders i PDF til godkendelse i bestyrelsen ca. 7 dage efter mødet uden indsigelser. Senest 2 dage derefter fremsendes det til varmemesteren og Lejerbos administration.
Mødeindkaldelser og andre meddelelse fremsendt til formanden kopieres og sendes efter behov til bestyrelsen.
Afstemning afgøres ved simpelt flertal. Ved stemmelighed er formandens stemme afgørende og tæller for 2.
- Forretningsorden revideret 31/7-2023 og er gældende frem til ny afdelingsmøde efteråret 2023